2009. augusztus 8., szombat

BÓKOK

A Mikó-vár este
Itt sem szenvedek hiányt bókokban..Ma pl.egy igen különlegesben lehetett részem. Székelynek néztek elég hosszú beszélgetés után. Megtisztelve érzem magam.
Tudtátok kik a "táposok"? Mi, magyarországiak. A tánctáborokban fejlesztették ki ezt a szót. Sok a magyarországi, s ezen belül, "khm"...a pestiek elég sokan vannak. Na most ők szokták otthagyni az asztalon evés után, amit nem kéne otthagyni. Ők a táposok...
De a kocsmában azt is megtudtam, hogy aki Bécsből vonattal jön Csíkszeredába, annak nem érdemes Budapesten leszállnia, mert a bécsi belvárosi kávézásokhoz közelebb áll a csíkszeredai kép. Mert Budapest nem olyan, mint Bécs. Turistának leülni kicsit hitvány.
S azt is meghallgattam az irodában a minap, hogy minek visszük fel a hangsúlyt mindig a mondatok végén. Eszembe jutottak a nyelvtanfolyamok,melyeket a budapesti építész irodákban tartottam folyton, én a borsodi. Megőrjítettem ezzel mindenkit. Mert hallgatni is rossz volt. A sok "a Peti, meg az Anyu, meg bendzin meg péndz, meg "leutazom"" folyton. Na most én itt nem vetem meg azt aki nekem mondja, mert tudom mit nem mondok teljesen helyesen. Arra gondoltam, a székelyek nyithatnának egy helyesül beszélő tanodát az Andrássyn. Biztos jól keresnének vele, mert a sok hülye divat-trendi módjára befizetne, mer' milyen fasza meg ilyenek. A székelyek meg nemcsak gazdagodnának,de jót mulatnának a csőlátásunkon.
S a vár előtti park egy részlete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése