2009. augusztus 12., szerda

DIÓKÁS TEKERCSET

...vettem reggeli után a tejeskávémhoz, s mikor már kértem a péknél, akkor vettem észre, hogy nincs nálam pénztárca (jellemző!:))
Mondtam elnézést mégsem kérem, mert...
- Ó, sebaj, tessék csak vinni, legközelebb tetszik jönni, akkor kifizeti !..-jött a válasz, majd felírta a nevem és az összeget egy papírra.
Tegnap este volt valami a levegőben. Mikor kellemes, langyos, olyan énekes szellő fúj, nekem mindig a Balaton jut eszemebe. Akárhol is vagyok. Gyönyörű idő volt, de megint nem volt elég időm sötétedés előtt elmenni a hargitára. Azért így sem volt olyan rossz egy újabb este a somlyói hegy alatt....

itt lakom


a szeredai éppen nem működő borvíz strandról messze a háttérben a somlyói hegy, jól látszik a híres nyereg és a Salvator kápolna
s közelről a kegytemplom és a zarándokhegy

2 megjegyzés:

  1. Hiába voltam 10 éve Csíkszeredán ilyen képekre egyszerűen nem emlékszem. Bár a borvíz akkoriban még működött.
    Nekem főleg a blokkházak, a csodálatos környezet és rettenetes utak maradtak meg. Ja, meg hogy csak délután 4-től 7-ig volt melegvíz a lakásban.

    VálaszTörlés
  2. Én meg 2 éve voltam és én sem emlékszem ilyen képekre :) Sőt,nem is tudtam,hogy volt borvíz strand

    VálaszTörlés