2009. november 23., hétfő

JEGESMEDVÉK - SPORTCLUB

6-3 lett az eredmény a miskolci jegesmedvék és a csíkszeredai sportklub összecsapásban, Miskolc javára! Mondjuk ez a 2.vasárnapi meccs volt, a pénteki elsőnek nem tudom mi lett az eredménye.
Állítólag miskolc most erős, mert fehérvári ifjakat csoportosítottak oda, korcsolyáztak is mint a villám, csíkszereda meg elaludt, szerintem...Mindenesetre én a székelyek között ültem, szentségelve mikor az SC gólt lőtt,s vigyorogva,mikor a Jegesmedvék...Nem vették észre...:)
S bevallom, nem tudtam, sőt, képtelen voltam kétfelé szurkolni...Hát, ez a hazaszeretet!
Amúgy a miskolciakat folyton kiállították,mindig volt valaki 2perces büntetőben, van, hogy két pasi egyszerre, és Szereda még így is bénázott a kapunál..Nem értem..Biztos a varázsom megbénította a székelyeket, s spannolta a hazaiakat!:)))
Aztán egyikük orraesett...Vérzett, ki is vitték, elég morbid volt, hogy jöttek az emberek kaparóval,seprűvel,lapáttal takarítani.
Na itt egy videó, csak kicsit furcsa szerintem, mert felvéve lassabbnak hat,mint a vaóságban..A sárgák a Jegesmedvék, kékek a Sportclub.

12 megjegyzés:

  1. elkéne már mennem egy Jegesmedve meccsre,még sosem voltam jéghoki meccsen :)

    VálaszTörlés
  2. az igazság az, hogy én is most voltam először,mármint Jegesmedvés játszmán.
    menjetek el pl.Miskolcra. s akkor meg is csodálhatod a luxus jégcsarnokunkat, és annak tökéletes klímáját! (ez itt a reklám helye)

    VálaszTörlés
  3. :) szoktam én oda járni korizni,csak még meccsen nem voltam sose :) a csarnok az tényleg szuper :) (ha már ez itt a reklám helye:)

    VálaszTörlés
  4. 2009-12-06 Miskolci JJSE - SC Csíkszereda... 2éve láttam már szeredai edzést a csarnokukba,akkor keményen nyomták... hát kiváncsi leszek...:)

    VálaszTörlés
  5. nohát Toma csak ajánlani tudom nektek a mérkőzést!
    mert a miskolciak állítólag tényleg erősebbek most,itt Szeredában még sosem verték meg az SC-t úgy tudom.
    szóval izgalmas játszmákra van kilátás,ahogy itt is volt.

    VálaszTörlés
  6. Most néztem, micsoda új uszoda épült Miskolcon!
    Nagyon állat lett :-)

    VálaszTörlés
  7. Na az új uszodába sem voltam még,pedig én már csak szakmai szemmel is megnézhetném,mint úszómester és uszodagépész :) 2 hete megjelent Káli Sanyi családjával a mi uszodánkban,ami Miskolctól 15km-re van. Mondom neki:-Sanyibácsi az új uszoda már meg se felel??
    mire ő: -ott mégnincs szauna. mondom magamba,nem kellett volna a rászánt pénzt lehúzni.de így legalább van miből máshová menni...

    VálaszTörlés
  8. a csíksági barátaim mindíg járnak Szeredán meccsre,mikor ott voltunk,mondták is h a Miskolci klub egy picsafüst.Azóta már új csarnok és ütőképes csapat.Ez kell ha már a DKSK meccsre nem tudok járni!!!

    VálaszTörlés
  9. hát elkelt már egy 170ezres városnak egy fedett 50m-es uszoda, kéne még vagy 3-4ha nem több, egyébként most hogy otthon voltam Szikszóra vagy Barcikára jártam úszni, mert a városban nem tudtam...
    Ciki...
    Sanyibácsi meg egy lúzer!
    :)

    VálaszTörlés
  10. Ma hallottam a konyhában, hogy az egyik munkatársunk fia (aszem fia) itt volt hokis kapus Fehérváron, de már átigazolt Miskolcra! :-)
    Na, ennyire kicsi a világ :-)))

    VálaszTörlés
  11. hát én a szikszói uszodában "melózom",de a két kezemen meg tudom számolni h mennyi helyi ember jár egy 6-7 ezres városkából.Szinte mindenki csak miskolci. Ilka ,ha nálunk jártál akkor csak a véletlenen mult h nem futottunk össze,biztos nem én voltam szolgálatba :)

    VálaszTörlés
  12. na ez iggen jó meccs volt ,annak ellenére h vesztettünk.Csíkszereda keménydió :) gólok,kakaskodás meg minden.szuper

    VálaszTörlés