2009. november 4., szerda

PÁLYASZÁLLÁS ÉS EGY MÁS SZERDA REGGEL

Egyrészt,mert egész éjszaka esett a hó kis szemekben, reggel hófehér volt minden,sőt késő este is szótlanul bámultam a kertet, viszont a délelőtt folyamán el is olvadt..Sebaj.Bevezetőnek tökéletes volt.
Másrészt,mert ma reggel letárgyaltam, hogy támogat a ház egyhavi albérlettel, a lopás miatt ugye,ami nem csak az én felelősségem. Sőt! Szórakozott plébánosunk közölte, hogy MOST MÁR ő IS zárja a bejárati ajtókat! Majdnem elröhögtem magam, meg azt is elmondtam, hogy mindezek ellenére a legjobb, hogy nem akarok a házból elmenni.
Meséltem már, hogy pályaszállásom van?
Ami ugye azt jelenti, hogy a sípálya szomszédságában lakik az ember. Nekem a csíksomlyói "hobbi"pályá-hoz kb.400m-re sikerült költöznöm. Persze az utóbbi 1-2évben alkalmas hó nem nagyon volt rajta,szerintem az idei lesz a kivétel....
A múltkor mikor hazafelé tartottam a Hargitán már meg nem mondom honnan, tettem egy letérőt Lövéte irányába, majd utána az egyik borvízmedencéhez, talán valamelyik fürdőt szerettem volna megtalálni úgy emlékszem. Se fürdő, se medence nem lett meg,de megtaláltam egy forrást, ittam is belőle, meg egy patakot, aminek elképesztően szép vasszíne volt. Még sosem láttam ilyet. Partján a növényzetre, meg a kavicsokra is mind kicsapódott a vas, különleges színt adva így. Egyébként az ilyen "gyorsan térjünk le arra, mert valami jó lehet ott" tipusú utazások talán a legizgalmasabbak,sosem marad élmény nélkül az ember.
A sípálya tetejéről, én balra lent lakom
Somlyó-hegyen a Salvator kápolna
Ez pedig a folyó a forrással

1 megjegyzés:

  1. itt nem messze a Zemplén-hegységben,Telkibányán is van egy ilyen patak aminek vasszine van,nagyon szép,érdekes :)

    VálaszTörlés