2009. szeptember 14., hétfő

EGY BÜDÖS KÖLÖK LEVONÓT RAGASZTOTT AZ AUTÓMRA,..

..ami már nem okozott semmit nekem, leginkább mosolyogtam egy jót.. csak tudnám,ha egy udvarban több autó van,vegyesen magyar/román rendszámmal, miért mindig az én autóm az egyetlen,amit "megtisztelnek" bármivel? :)
S az utakon süvítő kb.20éves harghita megye rendszámú daciaból üvölt a Bikini..na ennek is megvan a hangulata.
Az iskolakezdés ma van itt, az egyetemek még ennél is később nyitnak...reggel hallottam az egyik iskolaudvarról :
"..De nehéz az iskolatáska, ilyen szép napos délelőtt, Peti áll a válaszra várva, hátha lesz, ki megszánja őt.."..tararararrammm...tényleg süt a nap, én pedig a laptoptáskát cipeltem, szóval nyugodtan át lehet rám költeni a dalt...:)
A magyar és a Csaucseszku kultúra

A Taps tér és a Megyeháza


Esti kép

Az egyik szomszédom

...

Itt is van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése