2009. szeptember 28., hétfő

VISSZANÉZVE..KETTŐ...gasztronómia

Csak a hasam és csak a hasam.
Sokan tudjátok milyen kis ínyenc vagyok,szeretek enni, persze nem csak szalonnát. Itt Csíkban is van egy-két jó étterem, nem tömegesen, de van. Na és akkor a töltött káposzta, meg a puliszka, s a pisztráng, s a jobbnál jobb csorba levesek (amiről egyébként megtudtam román eredetű). Szóval vacsoráztunk egy jót a Gambrinus csárdában, ahol nemcsak a hangulat és a konyha (látványkonyha=látod, ahogy főznek), de a külalak is megnyerő. Hatalmas kinti teraszrész, csupa fa minden, méretes kemencével, a belső éttermi rész pedig telis tele van aggatva apró értékes dolgokkal…
Egyébként a múltkor sikeresen sütögettünk micset is itt nálam a kertben, hatalmas tűz mellett. A főnököt, meg a munkatársakat megitattam a hegyaljai törkölypálinkával, meg a szilvával… Meg is lett a hatása…Hunor igen tematikusan és figyelmesen töltögette a poharainkat (én kb.2adag után el is hagytam az enyémet,mai napig nem találtam meg), csakhogy örüljön, hogy megemlítem... :)
A somlyói micsezésnél...

...folyik a szilva


Székelyudvarhelyen is sütöttünk....

...majd meg is ettük

No és akkor itt a Gambrinus...


Ezt pedig kizárólag a székely női mosoly miatt (+a szellemszerű konyhásnéni a háttérben), nektek, fiúk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése