2009. július 7., kedd

570KM, 10 ÓRA MENETIDŐ

2009. június végén indultam el. Ezek a bejegyzések késnek. De megpróbálom leírni azt,amit akkor is megtettem volna. Aki ismer, tudja. Két szerelmem biztos van. Vezetni a kocsimat a szerpentineken, de mindenképp technikás út legyen, a másik pedig a biciklim. Nem vagyok megszállott, de a Bükk mellett nőttem fel és élek. Két kerék mindig volt alattunk, szeretjük. Felpakoltam egyiket a másikra, és megörökítettem őket Erdély kezdeténél, a Királyhágón. Remélem sikerül eljutnom az ezeréves határhoz, ami itt van kb.60-80 km-re.. Így talán majd lesz kép onnan is.
Egyébként igen stílusosan választottam meg a kerékpártartómat. Ötödik, vagyis csomagtartóra szerelhetőt szerettem volna, de a japánok igen ütős designt hoztak a honda civicnek, így szerelni rá nem lehet, maradt a tetőre csomagolás.



Passzolnak a színek, igaz-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése