2009. július 9., csütörtök

"JUDAPEST"

Az előbbi bejegyzés történéseit este egy kis pálinka-sör-bor-szalonna partival zártuk. Részt vett "Tiszti" ,a belevaló tiszteletes, aki az alapítvány főnöke és a házban lakik, ott volt a nagypapa,egy csobotfalvi ember,s jómagam.
Bukarestben több 100ezer csángó és erdélyi magyar él. Úgy szokták itt mondani Budapest után Bukarestben van a legtöbb magyar. Hozzátettem, sokszor megkérdőjelezzük, hogy a "fővárosi" 2millió hány %-a magyar (lélekben)?
Hát erre jött a székely válasz: Judapest...

3 megjegyzés:

  1. Mekkora igazság!

    VálaszTörlés
  2. vajon érdekes-e ki a magyar? vajon másról meg szabad-e mondani, hogy az-e?

    VálaszTörlés
  3. én azt gondolom a mai világban igenis nagyon lényeges ki minek vallja magát,mert mindenki vallja magát valaminek.és ahogy már említettem régebben, mindenkinek a saját szegénysége/gazdagsága,hogy mit érez belül.
    én nem mondom meg senkiről,hogy ő kicsoda, micsoda, általában azok szoktak ilyen kérdéseket feltenni, akik nagyon nem hisznek semmiben,és a hit hiánya miatt sok evidens dolgot nem is tudnak megérteni.így a fenti bejegyzést sem..de ezt már megszoktam..:))

    VálaszTörlés