2009. július 16., csütörtök

EDDA MŰVEK, MISKOLC - TUSNÁD



Hát, kérem szépen mint tudjuk a gyökereim miskolcon vannak. E héten zajlik a tusványosi szabadegyetem, tegnap este pedig az EDDA volt a sztárvendég. Nem lehetett kihagyni. Arra számítottam, hogy libabőrös leszek majd, ha meghallom a zenét, látom hozzá a tömeget, s ahogy tapsolnak, örülnek. Nem ez történt! Ettől valami sokkal jobb!
A kétévestől a hetven évesig előfordult ott ember. Nem számított, hogy este 10kor kezdődött a koncert. A tusnádfürdői kemping és focipálya területe tele. Mindenki sörözik, főttkukoricázik, lángosozik, miccsezik. Kisiskolás rockerek, szó szerint!
Mikor legutóbb hallottam a zenekart a budai várban, no akkor tényleg adrenalin volt.De a tusnádi fantasztikus méretű hegyek és fenyvesek közé valóban az jött el aki szereti, és hallani akarja a dalokat, amelyek 30éve elképesztő őszinteséggel festik le a magyar valóságot.
Nem lettem libabőrös, és nem futott át rajtam a hideg, mert az egész tömeg olyan nyugodt és elégedett. Nem azért hallgatják,mert a változást várják ettől is. Talán odahaza azért van más hatása, mert máshol hallom, és mert lélekben kicsit mások azok,akik hallgatják.
Szóval üvöltött a magyar rock kérem szépen tusványoson 2009-ben, és remélem a székelyek itt lesznek örökké, mert az a lelkifröccs amit ilyenkor kapni tud az ember itt,na, az elég sokáig hat...
De leginkább, LEÍRHATATLAN !!!
Végezetül egy koncerthely mellőli hangulatkép:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése