2009. július 6., hétfő

START

Én is,mint oly sokan mások azt gondoltam biztos sosem fogok blogot írni. Olvasni szeretem másokét. Ismerősök családjai, építkezések, egyéb élmények blogja. Aztán most az én életemben is eljött az a perc, mikor a távolság, a család és legkedvesebb barátaim hiánya úgy kívánja, hogy írjak. Leírjam mindazt, amit látok,megélek.
Építészmérnök vagyok, jó pár éve végeztem a Műegyetemen, Budapesten. Egyébként miskolci és azon belül tapolcai vagyok.A Kós Károly Egyesülés posztgraduális képzésére jelentkeztem 2 éve, melynek lényege, hogy 3 éven keresztül félévente más-más építész mellett dolgozom,majd végül egy megépült házzal diplomázunk. E rendszeren keresztül hozott a sors ide Erdélybe, Székelyföldre, Csíkszeredába. Ezen blogot azért hoztam létre, mert úgy döntöttem leírom és megmutatom milyen idecsöppeni, és dolgozni valaki mellett, miközben töviről hegyire igyekszem felfedezni itt hargita megyében a szép és értékes dolgokat, amikkel egyébként közös gyökereink vannak. Így talán sokan kaptok kedvet az utazáshoz!
Jó szórakozást minden idelátogatónak !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése